Спільно з учителями-предметниками:
- обмін інформацією,- вироблення єдиних вимог,- складання програм спільних дій
Спільно з шкільним психологом:
- педконсиліум, - анкетування, - спостереження, - тестування, - вивчення продуктів діяльності,- складання програм розвитку особистості учня і учнівського колективу
Форми роботи, спільні з шкільним бібліотекарем:
- керівництво читання, - аналіз читацьких формулярів, - бібліотечно-бібліографічні заняття;- захист читатських формулярів;- презентація нових книг, вечори поезії та інші форми пропаганди книги
Групові (з батьками):
- збори- психолого-педагогічні практикуми- лекції, бесіди, конференції- листування- відвідування вдома- брифінги- огляд літератури- засідання батьківських клубів- засідання батьківського комітету- вечори великої сім'ї- родинні свята- дні відкритих дверей- вечори запитань і відповідей- позакласний всеобуч- аукціон родинної педагогіки- альбоми -естафети- виставки сімейних реліквій- педагогічний всеобуч
Групові (з учнівським колективом):
- класні години- диспути- дискусії- круглі столи- поетичні свічки- соціальні ринги- історичні розповіді- написання творчих робіт- огляди-перегуки- прес - конференції- виставки- діалоги- години спілкування- вечори
Індивідуальні:
- Доручення- бесіда- написання творчих робіт- виступи- дослідницький пошук
Комментариев нет:
Отправить комментарий